تمـاس : +۹۸ (۵۱) ۴۳۲۶۷۳۳۰
پست الکترونیکی : info@sharghsanat.com
مــاشین ســازی شرق صنعت نیشابور

محصــولات مــــا  /  ماشین های پر کن روتاری (RC)

تصـــاویر محصــول

ماشین های پر کن روتاری (RC)

مشخصــات محصــول

نام محصول قیمت واحد
ماشین های پر کن روتاری (RC) ۰ ریال عدد

ماشین های بسته بندی سری RC  شرکت شرق صنعت با هدف کاربری آسان و براساس تکنولوژی مدرن  روز دنیا طراحی شده اند . تمامی قسمت های در تماس با محصول در این ماشین ها از جنس استنلس استیل و به گونه ای طراحی شده اند که شستشو در محل (CIP) به راحتی امکان پذیر می باشد.

در این سری ماشین حرکت مرحله به مرحله گیربکس سبب حرکت صفحه روتاری می شود همچنین با محاسبات فنی و تخصصی زمان کافی برای هر سیکل کاری و پرکرن دقیق لیوانها و سیل کردن آنها  تعیین گردیده است.

 ماشین های سری  RC   به کنترلر PLC مجهز بوده و تمام پارامترها به صورت واضح و دقیق بر روی صفحه نمایش در دسترس هستند .صفحه روتاری  دارای(6،10،12) ایستگاه جهت انجام عملیات مختلف بر روی بسته هاست.

 

مراحل بسته بندی در ماشین های RC به شرح ذیل می باشد:

شارژ لیوان: لیوانها توسط جدا کننده مخصوص جدا شده و به وسیله وکیوم (مکش) درون حفره ها قرار داده می شوند.

کنترل لیوان : تمامی لیوان ها به وسیله سنسور نوری کنترل می شوند.

 

کنترل سطح: عملیات خاموش و روشن شدن پمپ محصول و کنترل سطح مایع درون مخزن توسط سیستم کنترل سطح که درون محفظه مایع قرار داده شده انجام میشود . این سیستم سطح مایع را در سه حالت حداقل، حداکثر و خالی بودن مخزن کنترل می کند.

پرکن : حفره هایی که قسمت کنترل لیوان آنها را حاوی لیوان تشخیص داده توسط این مجموعه با محصول پر می شوند در این دستگاه سرعت مکش محصولات به داخل سیلندر و همچنین تزریق آن به داخل ظرف به صورت مستقل از طریق پانل اپراتوری قابل تنظیم می باشد.

درب بندی لیوان با فویل: تمامی فویل هایی که توسط فویل گذار بر روی لیوان قرارداده شده با ضریب اطمینان بالا آب بندی می شود.

 

مــاشین ســازی شرق صنعت نیشابور
سایر انتخاب ها
عضویت در خبر نـامه

ما هرز نامه ای ارسال نمیکنیم

+98 (51) 43267330
© Copyright 2014 Greeneh Dairy Co. All right reserved.